людям з порушенням зору

Оновлений Call-центр

Карантинний період – це можливість вдосконалити робочий процес, впровадити інновації, покращити якість обслуговування та надання медичної допомоги.⠀ Даремно часу не гаємо!

  • Перейшли на новий рівень управління послугами та оновили медичну інформаційну систему.⠀
  • Електронні рецепти.⠀
  •  Ведення бази даних пацієнтів.⠀
  • Онлайн-запис на прийом.⠀
  • Вдосконалення електронних медичних історій.⠀
  •  Повна автоматизація роботи адміністратора клініки та колл-центру.⠀
  •  Оновлення IP телефонії.⠀
  •  Контроль потоку усіх вхідних, вихідних та пропущених дзвінків. ⠀
  •  Управління сповіщеннями для пацієнтів.
  • Зовсім скоро Центр хірургії ока професора Загурського з’явиться і у найпопулярнішому мобільному додатку для повідомлень Viber. ⠀

Автоматизація рутинних процесів дає змогу лікарю позбутися паперової роботи і ще більше зосередитися на діагностиці та лікуванні пацієнтів.

А впровадження новітніх інформаційних технологій - це більше можливостей для медичного закладу, перехід на якісно новий рівень роботи, комфорт та зручність для пацієнтів.

 

В Міжнародний День офтальмології - подарунки!

Розіграш подарункових сертифікатів до Міднародного дня офтальмології.

Ваша безпека в період поширення Covid 19

Центр хірургії ока професора Загурського продовжує надавати ефективне та безпечне лікування навіть під час карантину, тому хочемо розповісти Вам, як...

Літо з контактними лінзами

Коли пляжний сезон у розпалі, перед користувачами контактних лінз все частіше виникає запитання: як бути? Чи можна купатися в лінзах у відкритих вод...